Informujemy, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców oraz pracowników, od dnia 3 listopada br. ulega zmianie sposób obsługi interesantów w budynku Urzędu.
Obsługa interesantów będzie odbywać się jedynie w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Korczynie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem merytorycznym zakresu i sposobu załatwianej sprawy oraz terminu wizyty w Urzędzie.
Wszystkie zobowiązania finansowe należy regulować terminowo poprzez bankowość elektroniczną, osobiście za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz w placówce bankowej.
W Urzędzie Stanu Cywilnego przyjmowani będą na bieżąco tylko interesanci w sprawie sporządzania aktów zgonu. Inne sprawy – po telefonicznym uzgodnieniu. Śluby cywilne udzielane będą jedynie w obecności pary młodej i świadków.
Pozostała część budynku Urzędu będzie niedostępna dla interesantów.
Zaleca się ograniczenie osobistego zgłaszania się do Urzędu. W sprawach pilnych możliwy jest kontakt telefoniczny pod numerem tel. 13 43 540 80, 13 43 541 80, 13 43 540 69, fax: 1343 540 96
Numery telefonów do poszczególnych pracowników Urzędu oraz adresy mailowe znajdują się na stronie internetowej w zakładce kontakt.
Ograniczenia obowiązywać będą do odwołania.